Chatbot csekklista

Általános

☑ A hangsúly az értékadáson legyen ☑ Próbálj meg párbeszédet kialakítani a felhasználóval ☑ Minél előbb kérd el az email címét ☑ Legyél személyes, tehát tegeződj ☑ Mérd az elégedettséget (lead scoring) ☑ Legyen releváns a tartalmad (személyreszabás) ☑ Kérj visszajelzést

Welcome üzenet

☑ Mond el neki hogy egy chatbottal beszél ☑ Használj feltételeket az üdvözlő üzenet kihagyásához, amint feliratkoztak valami relevánsabbra. ☑ Mutass magadról egy fotót vagy videót ☑ Kínáld fel neki a kérdezés lehetőségét

Leiratkozás

☑ Először kérdezd meg hogy biztosan leakar-e iratkozni

☑ Leiratkozás előtt kínálj fel neki egy értékes „csalit”, hátha meggondolja magát

☑ Ha üzenetsorozatnál akar leiratkozni, akkor kérdezd meg hogy csak az nem érdekli vagy egyáltalán nem akar több üzenetet kapni

Lista szegmentálása (interview)

☑ Azért kell hogy releváns tartalmat adhass ☑ A welcome üzenet jön közvetlen egy kérdéssor ☑ Minden választ címkézz (jelölj) meg ☑ Használj feltételes módot és minél több elágazást ☑ 3-5 kérdést tegyél fel

Kép dimenziók

☑ Kártyák: 909×474 ☑ Képek: 900×900 ☑ Ahol van értelme használj (humoros) GIF-eket

Videók

☑ 23 MB-nél ne legyen nagyobb ☑ Növeli a személyességet ☑ Sokaknak gondot okoz a lejátszásuk telefonon

Broadcast üzenetek

☑ NE küldj promót, ha 24 órája nem volt interakció ☑ Érdemes itt is folyamatban gondolkodni ☑ 3 féle Broadcast üzenet létezik, legyél biztos melyiket használod

Sequence üzenetek

☑ Első üzenetben itt se küldj promót, ha 24 órája nem volt interakció ☑ Mond el neki hogy hogyan kell leiratkozni ☑ Érdemes az üzenetet több részre bontani ☑ Ne küldj üzenetet minden nap ☑ Szombaton nem érdemes küldeni ☑ Érdemes reggel 9 és este 8 között küldeni ☑ Használd ki itt is a szegmentálás lehetőségét

Default reply

☑ Figyelmeztetheted hogy használja a gombokat

☑ Felajánlhatod hogy beszéljen élő emberrel

Kulcsszavak

☑ Ékezet nélkül is megadtad? ☑ 3 féle beállítás létezik, ellenőrizd le hogy melyikre van beállítva ☑ Gyakran ismételt kérdésekre mindenképp állíts be egy üzenetet ☑ Tehermentesítsd az ügyfélszolgálatot

Pin It on Pinterest

Shares
Share This